Firma Elbros Corporation, s r.o. působí na trhu již od roku 1991. Díky mnohaletým zkušenostem poskytujeme zákazníkům kvalitní, profesionální služby v oblasti informační technologií. Vycházíme přitom z perfektní znalosti požadavků a potřeb domácích i zahraničních firem, což nám umožňuje zabezpečit jak běžný provoz malé kanceláře, tak náročná řešení sdílených IT prostředků pro meziměstsky i nadnárodně rozmístěná pracoviště. Věříme, pokud si vyberete naše služby, že i Vy se stanete našimi spokojenými zákazníky.
Správa sítě
Externí správa počítačové sítě, neboli outsourcing IT, je efektivní, spolehlivý a ekonomicky výhodný způsob zabezpečení provozu počítačové sítě. Vaše starosti jednoduše převedete na nás a my zajistíme vše co potřebuje Vaše síť, a tedy i Vy, k práci. Profesionální údržba specializovanou firmou funguje především preventivně, proto je nutnost zásahů omezena na nezbytné minimum. Díky tomu odpadne potřeba zaměstnávat pracovníka IT a lze plánovat kontroly tak, aby nenarušovaly chod Vaší firmy. Pro dosažení maximální spolehlivosti je nutné pečlivě pohlídat každý prvek Vaší sítě a proto musí komplexní správa obsahovat následující služby, které naši specialisté dobře znají:
Údržba pasivních a aktivních prvků
Podobě jako dům potřebuje pevné základy, musí i počítačová síť stát na dobrém podkladu. Profesionální správa sítě se tedy neobejde bez pečlivého dohledu nad strukturovanou, nebo jinou (optické kabely, koaxiální kabely), kabeláží. Správce musí zajistit vše od proměření propustnosti sítě přes kontrolu a konfiguraci chytrých switchů (sítě VLAN, L3 switch apod.), routerů a jiných zařízení. Vzhledem k velkému množství výrobků na trhu je nutná i dobrá orientace v nabídce a schopnost vybrat spolehlivé komponenty od prověřených výrobců. Externí firma zajišťující provoz v mnoha podnicích má samozřejmě zkušenosti mnohonásobě větší než správce sítě zaměstnaný na plný úvazek.
Přehled hlavních činností zaměřených na IT:
správa hardware (stolní počítače, přenosné počítače, aktivní í prvky sítě, tiskárny, atd.)
správa systému (nastavení uživatelských práv a přístupů, zálohování dat, správa databáze, zabezpečení)
správa aplikačních serverů (správa souborových serverů, poštovních serverů)
dohled nad vaší podnikovou sítí až do úrovně aktivních prvků
dodávka a servis hardware
dodávky spotřebního materiálu
HOTLINE - telefonická podpora, vzdálená podpora
HELPDESK - komunikace se zaměstnanci a operativní řešení problémů